سلام دوستان

سلام دوستان
 

خدایا

بدون نوازش های تو میان دست های زندگی مچاله می شویم نوازشت را از ما نگیر...

 

 

 

 

چه انرژی عظیمی می خواهد

کنترل اولین قطره اشک برای نچکیدن

 

 

 

 

تقصیر خودم بود ، آنقدر گفتم غلامتم ، باورش شد


مرا برد به بازار برده فروشان فروخت...

 

 

 

یه سری از آدما باید ادب و شعور و تربیت رو از وسایل الکترونیکی یاد بگیرن


والااا ! موبایل و سینما خانگی روشن که میشن سلام میکنن ، نوکیا دستم میده حتی !

 

 

 

 

گفتی شتاب رفتن من از برای توست


آهسته تر برو که دلم زیر پای توست

 

 

 

نه از سرم می افتی
نه از چشمم
کجای دلم نشسته ای
که جایت این قدر امن است ؟

 

 

 

 

سه دسته از انسانها را در زندگیتان هیچگاه از یاد نبرید :
کسانی که در سختیها یاریتان کردند
کسانی که در سختیها رهایتان کردند
کسانی که در سختیها گرفتارتان کردند

 

 

 

 

آدم ، همیشه بخاطر نقطه ضعف هایش تو دردسر می افتد


مگسها باید چیزهای چسبناک را خیلی دوست داشته باشند ، شب پره ها شعله را و آدمها عشق را …

 

 

 

 

 

جانم گفتن هایت بهترین خاطره زندگیم شده است


جانم را به لب می آوری تا بگویی جانم.....

 

 

 

 

باید به اونایی که دل میشکنن گفت :
یه لیوان بنداز زمین ، شکست ؟
حالا بهش بگو ببخشید ! درست شد ؟ مث اولش شد ؟
این حکایت دلاییه که میشکنی و بعد میگی ببخشید

 

 

 

 

می خواهم آدم برفی درست کنم


جیب پالتو ات را خوب بگرد ببین از پارسال دست های من آن جا نمانده ؟

 

 

 

حضورم را بر صفحه دلت تیک بزن


من حاضرم ! حتی تمام روزهایی که تو غایبی

 

 

 

 

ای مترسک بیهوده دل به این مزرعه مبند ، کلاغی که دیروز آرزوی دیدنش را داشتی امروز بر

 شانه های مترسکی دیگر آشیانه کرده است

 

 

 

سلامتی کسی که مارو تنها گذاشت

تا بره یکی دیگرو از تنهایی در بیاره

 

 

 

حرف آخر این صفحه :

 

بیایید دعا کنیم …

کسی که کودکیش را با “چشم چشم دو ابرو” اغاز نکرد

کسی که آرزو داشت بالای چشمش ابرو باشد

بیایید باهم برای کودکان سرطانی دعا کنیم




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : گپ کده چت
تاریخ : 5 فروردين 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: